عرضه دام بهداشتی

عرضه دام بهداشتی تهران ، دام آذربایجان بهترین مرکز عرضه دام بهداشتی در تهران ، شما حتما به دنبال این هستید که عرضه دام بهداشتی چگونه انجام می شود ؟ پس با ما همراه شوید

بهترین مرکز عرضه دام بهداشتی

عرضه دام بهداشتی تهران ، همانطور که در جریان هستید انسان موجودی همه چیز خوار است و مردم کشورما به دلیل اینکه اکثرا دارای دین اسلام می باشند تنها تعدادی خاصی از جانوران را می توانند تغذیه کنند که معمولا این جانوران از دسته دام ها می باشند.

صرف نظر از مذهب تنوع و تعداد بیماری هایی که از طریق غذاهای دامی به انسان سرایت می شوند بسیار بیشتر از غذاهای گیاهی است پس برای حفظ سلامتی خود نیز باید توجه ویژه ایی به کشتارگاه ها  و مراکز عرضه دام بهداشتی داشته باشیم.

خرید و تهیه گوشت دام از اماکن و افراد غیر مجاز می تواند پیامد های جبران ناپذیری را برای سلامت افراد ایجاد نماید.

عرضه دام بهداشتی

عرضه دام بهداشتی تهران

معمولا افراد هنگامی کلمه ی دام را می شنوند اولین چیزی که به ذهنشان می آید گوسفند زنده است اما اینطور نیست در مکان های عرضه دام بهداشتی علاوه بر فروش گوسفند زنده به فروش دام های مختلفی نظیر فروش بره ، فروش گوسفند ، فروش گاو ، فروش گوساله ، فروش بره پرواری و … پرداخته می شود و قیمت هر کدام از آن ها با توجه به شرایط بازار و نوع دام، متفاوت است که توسط کارشناسان تعیین می شود؛

به عنوان مثال قیمت دام هایی نظیر گاو زنده ، گوساله شیری ، گوساله پرواری ، گوساله سیمینتال ، گوساله هلشتاین ، گوساله نر ، میش شال ، بره پرواری، بره زنده و … باهم متفاوت هستند و همچنین در مناسبت های خاصی از سال همانند عید قربان که مردم طبق رسم هر ساله دام زنده را برای قربانی کردن تهیه می کنند ، گوسفندان طرفداران زیادی پیدا می کنند و درصد خرید و فروش گوسفند ، بسیار افزایش می یابد و به همان تبع نیز قیمت گوساله ، قیمت بره ، قیمت گوسفند و … به دلیل درخواست بالای متقاضیان افزایش پیدا می کند.

مرکز فروش و عرضه دام بهداشتی

در مراکز عرضه دام بهداشتی ، دام ها تحت بازرسی دقیق ، کنترل و معاینات دامپزشکی قرار می گیرند و این اطمینان را به مشتریان می دهند که گوشت این دام ها با رعایت کامل اصول بهداشتی از جمله در نگهداری و ذبح دام صورت گرفته است.

در واقع در این مراکز پیش از کشتار، سلامت دام ها توسط دامپزشک به طور کامل بررسی و چک می شوند و همچنین بعد از کشتار دام نیز این بررسی ها صورت می گیرد تا از سلامت دام و گوشت آن پیش ازعرضه اطمینان کافی بوجود بیاید؛ اینگونه دام ها دارای تائیدیه های سلامت می باشند.

همانطور که در جریان هستید و حتما نیز با آن برخورد کرده اید، برای سهولت شهروندان، عرضه دام زنده در اماکن مختلف و مشخصی در سطح شهر صورت می گیرد و هر روزه درمراکزعرضه دام زنده ، مراکز فروش دام زنده شهرداری و دیگر مراکز ، تعداد زیادی گوسفند زنده و دام زنده برای مصارف گوناگون داد و ستد می شود و دامداران به فروش دام های خود می پردازند.

اما نکته قابل توجه اینجاست که نمی توان گفت تمامی این اماکن اصول بهداشتی را برای عرضه دام بهداشتی استفاده می کنند پس همانطور که در ابتدای مطلب نیز ذکر شد ابتدا باید به سلامت خود اهمیت بدهید و جویای صحیح ترین راه برای خود باشید.

دفتر شمیرانات تهران ۰۲۱-۸۸۶۰۱۱۲۸
کارشناس شمال تهران ۰۹۱۹۹۲۷۷۱۷۹
دفتر غرب تهران ۰۲۱-۴۴۸۶۳۸۵۷
کارشناس غرب تهران ۰۹۳۳۹۴۵۵۱۸۱
دفتر شرق تهران ۰۹۱۲۱۳۶۱۷۴۷

سوالات متداول

تحویل فوری در استان تهران انجام می شود ، ما به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پرورش دام در تهران موظف هستیم که بهترین خدمات ممکن را برای همشهریان عزیز ارائه کنیم.

شما میتوانید با شماره های ما تماس بگیرید تا سریعا دام بهداشتی مورد نظر را دریافت کنید همچنین شماره ۰۹۱۹۹۲۷۷۱۷۹ همیشه در دسترس شما عزیزان می باشد.

دامهای ارسالی دام آذربایجان از نژاد ماکویی ، مغان ، افشاریی و کردی به شرط آب نمک نخوردن و پلاک دار می باشد همچنین با یکبار سفارش از ما مشتری دائمی خواهید شد.

4.9/5 - (86 امتیاز)

1 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید